تزریق مزوژل ( Mesogel Injection)

مزوتراپی صورت یکی از موفق‌ترین درمان‌های پوستی، جهت بازگرداندن علائم قابل مشاهده پیری شامل افزایش خطوط پوستی، تیرگی و از دست دادن شادابی پوست شناخته می گردد. درمان مزوتراپی با مزوژل ها به صورت یک کوکتل مناسب و متشکل از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها، اسیدهای آمینه و اسید هیالورونیک که از طریق تزریق مستقیم یا به روش میکرونیدلینگ  به لایه های پوست عرضه می گردد، موجب بهبودی قابل توجه در بهبود علایم فوق می گردد. بسته به ترکیب مواد مغذی موجود در انواع مزوژل ها، درمان مزوتراپی صورت با مزوژل ها  با جوانسازی پوست، تحریک تولید کلاژن و الاستین و  آبرسانی پوست همراه خواهد بود.

این درمان برای همه انواع پوست مناسب می باشد و با تزریق سوزن های ظریف محتوی مواد حاوی کلاژن و … در نقاط مشخص به لایه های درونی پوست موجب بهبودی خطوط ظریف صورت، شادابی و آبرسانی پوست و جوان سازی آن می گردد.

این روش درمانی با ایجاد حداقل عوارض ممکن، امکان انجام فعالیت های روزمره را به مراجعین خواهد داد. عوارض احتمالی شامل قرمزی محل تزریق و… ضمن توصیه های پزشک بعد از تزریق به حداقل میزان ممکن و طی چند روز بهبود می یابد.

عالی برای شما

تزریق مواد حاوی کلاژن همراه با سایر ترکیبات مغذی پوست تحت عنوان مزوژل موجب بهبودی خطوط ظریف پوستی، شادابی و جوانسازی پوست می گردد و با حداقل عوارض جانبی شامل قرمزی محل تزریق همراه است.

تزریق مزوژل - Mesogel injection